15.9.11

cançó estúpida

I la cançó diu…

Somriu, somriu, somriu
Cançó d’estiu
“Y es que me da la risa
Cuando navego sin prisa”
Trena d’arrel i acords de guitarra,
I aquest mar tan verd, em perd

Volant amb alfombra màgica i lluint el delit al mig del pit
Sento l’alè de somnis per viure
Que m’acarona, i em besa suau

Ballant amb desconeguts perduts que volen dur-me al seu llit
Sento un desig immens de viure
Que em fa tremolar, i em besa fort

Somriu, somriu, somriu
Cançó d’estiu
“Que la primavera llega
cuando menos se la espera”
Trena d’arrel entre dues aigües
I aquest mar, tan verd, em perd

I encara recordo el cos nu damunt la sorra
I el camí del far
I m’entendreix el somriure càlid de la teva mirada
Que m’acompanyaran el llarg hivern, quan em pesi l’ànima

Somriu, somriu, somriu
Cançó d’estiu
Que la nit és llarga
I ara sóc aquí, lluny del teu verd de maragda

No hay comentarios:

Publicar un comentario