13.9.11

des del cor





clik

Oda – 1 any

Quan tot just encara no havia après a ser conscient de la teva presència,
Quan tot just començava a estimar-te,
Quan tot just començava a creure’m que tal vegada tu m’estimaries,
Un llamp va creuar el cel i em digueren que potser te n’anaves.

I no vaig estar trista, només vaig començar a enyorar-te.
I em vaig sentir orgullosa del que m’havies ensenyat en tan poc temps.

Quan ja fa dies que em mires i somrius,
Quan ja sé com n’és de fàcil estimar-te, 
Quan ja fa un any que em crec que em reconeixes amb la mirada,
El cel s’ha asserenat i sé que ja no te’n pots anar del meu cor.

I no estic trista ni t’enyoro.
I em sento orgullosa de tot el que m’has ensenyat en aquest temps.

M’has ensenyat que l’amor està per damunt de tot,
Que els amics sempre hi són, generosos, a punt per no deixar-me caure,
M’has confirmat el que ja sabia, que els teus pares viuen en l’amor,
Que són tan valents com tu i que per damunt de tot, saben estimar.
Acompanya’ls sempre, perquè amb tu aprenguin encara més el gest de la generositat,
Que tan bé coneixen.

Deixa’m dir-te que ells, són una llum que fa temps que m’acompanya.
Ho sabies, eh que si? Ajuda’m també a no oblidar-ho
Deixa’m que et porti amb mi, dins del meu cor, per seguir aprenent jo també a ser tan generosa.

Petit, quina sort que tens. No estaràs mai sol. I ens seguiràs fent somriure amb la teva presència.
I ens faràs valents amb el teu nom, que llueix a cada fulla d’aquest paisatge anomenat vida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario