2.2.12

color


1.perquè m'agrada que t'envolti un arc de sant martí
2.perquè m'agrada saber que ets aquí
3.perquè m'agrada saber que hi ha colors al teu voltant
4.perquè m'agrada quan em regales els teus somriures de ganxet
5.perquè m'agrada veure't quan somrius amb els clotets
6.perquè m'agrada caminar amb tu
7.perquè m'agrada créixer amb tu
8.perquè m'agrada allò que has creat
9.perquè m'agrada allò que has triat
10.perquè m'agrada quan vius intensament encara que faci mal
11.perquè m'agrada quan m'abraces i em deixes plorar
12.perquè m'agrada la teva força, tan suau
13.perquè m'agrada quan balles i plores i rius
14.perquè m'agrada que m'expliquis allò que mai dius
15.perquè m'agrada que estimis com ho fas
16.perquè m'agrada que et deixis estimar
17.perquè m'agrada que t'ho prenguis seriosament
18.perquè m'agrada quan rius obertament
19.perquè m'agrada sentir que ets al meu costat
20.perquè m'agrada la sopa dels dijous que em segueix esperant
21.perquè m'agrada que marxessis un dia per després tornar
22.perquè m'agrada haver dormit amb tu a les golfes
23.perquè m'agrada haver crescut amb tu a al roure
24.perquè m'agrada ser la tieta que em deixes ser
25.perquè m'agrada que em deixis estimar allò que ets
26.perquè m'agrada que siguis tu
27.perquè m'agrada recuperar el temps perdut
28.perquè m'agrada quan em parles de les teves veritats
29.perquè m'agrada quan escoltes les meves inquietuds
30.perquè m'agrada trobar-te a faltar
31.perquè m'agrada que la meva història vagi amb la teva a compàs
32.perquè m'agrada tenir-te aprop
33.perquè m'agrada bufar les espelmes del nostre pastís
34.perquè m'agrada tenir-te amb mi
35.perquè m'agrada el teu color
36.perquè t'estimo

No hay comentarios:

Publicar un comentario